11 August 2006

紐約行day 1 - Times Square

2006.08.11
塞車塞左一輪, 其實去到酒店已經好累了, 但見家兒又係第一次來到紐約, 點都應該陪佢出去玩下既...好似家兒話齋, 我又邊忍心由得佢一個自己行呢? 唉, 孤菇都係衰心軟架啦!
 就係咁, 我就同家兒, 仲有一位新同事, 出去行一陣...

因為大家都係o岩o岩落機, 所以我覺得去下附近會好點, 於是我地就去了times square...同埋去左我最想去的最球最大既反斗城!


 

今日個天好藍呀, 一向都喜歡影相的我, 當然唔可以錯過啦!



行行下, 家兒過佢開始有jet lag啦! 係我地又唔知食乜野的情況下, 只好帶佢地番去上次唔多好食的地方dinner, 經過上次的教訓後, 今次我主要係揀冷盤...
 但...都係麻麻地囉!

 

番到房啦! 最開心見到張床!

 

要好好睡一睡, 準備之後兩天大戰紐約!

No comments:

Post a Comment