13 August 2006

紐約行day 3 - 第五站 - From Canal street to 51 st street

2006.08.13
lunch 完, 我地就沿住boarding 咁行行行, 家兒就買手信, 而我自己就見到喜歡的就會買...結果俾我睇中左件addidas 的外套, 經家兒慫恿完我一番後, 我係買左既, 亦係我呢3 日紐約之旅, 花費最多的地方...另外我仲買左隻小NY bear bear, 好彩買左者, 家兒講得o岩, 如果當時我唔買隻bear bear, 我一定會後悔, 因為我發覺其他souvenirs shop 都係冇既...

我地沿住boardway 咁行上去..經過SOHO 區, 但d 野太貴啦, 買唔落手, 漸漸地, 我地開始又踏進第一街啦! 行上少少, 就會有個washington sq park, 其實冇乜特別, 只係有個小地方俾d 狗仔玩下, 同埋下面呢個好歐陸feel 的門囉! 一場黎到, 唔影真係對唔住自己呢!



我地經過union square, 再沿住5 th Ave 咁行, 一路上我地又繼續傾我的問題, 家兒除左之前講過既 " 真係好煩" 外, 佢一邊行, 一邊同我講 " 真係好dry", "雙向既", 仲要唱" 逝去的愛情不能追回" , 同埋 " 為何又是這樣錯..." 仲問我: " 點解到而家都放唔低..." 唉..呢個問題我都想知..之後我又講左好多野去解釋佢地所做既野並冇什麼意思, 但家兒聽完後, 又拋左句: "你又自己扼自己啦...." 你仲講埋孤菇的理想對象, 唉..衰仔, 俾你講中哂啦...
 最後你都說, 既然有個咁既人係度, 當佢水泡又好, 攬住先...well, 雖然你咁講好似有d 衰, 但都算幾有道理...可惜啦...我唔覺得自己可以行出第一步囉...因為我冇乜信心...自那時的異地情最終告吹後, 我同自己講, 唔會再去試...但而家, 個天好似又係度玩緊我啦!
 因為咁, 呢幾日我勁俾你笑同潤我囉! 孤菇知自己 "dry" 啦! 因為我太dry, 所以家兒好心地請我飲百事...from new york 架! 大家真係要睇真d!

 

傾傾下, 估唔到我地已經行到32 街, 恐唔恐怖呢? 哈哈!
 又見到昨日等左好耐先上到去的帝國大廈呀!

 

我地行下, 又入下souvenirs shop 睇野, 睇睇下, 去到42 街的times square..


 

本來想係Hershey's 買chocolate 既, 但因為太多人...最後都冇買到...


呢個時候, 我地兩個開始發覺對腳好似已經再唔係自己了..我地決定去wendy's 或者 burger king 食野, 等天黑, 去times square 影夜景... 頭先明明見到好多間 wendy's 同 burger king, 點知而家想食的時候, 就一間都見唔到呀!
 最後, 家兒放棄啦, 我地就去左麥記...果然好貴, 成港幣 50 幾蚊一個餐!
 不過算啦! 因為我地真係累透了...
終於等到天黑, 我地的相機又要出動, 多得家兒教我, 而家我終於識識地影夜景啦! yeah!
不過係呢度發生左d 意外, 就係家兒唔小心跌左部相機落地, 希望冇事啦!



最後, 我地又行番去 51 街...番到酒店, 我望住個地圖, 睇下自己今日行左的路, 真係太恐怖, 好似做左我一年要做的運動...仲慘過做一班紐約機呢! (紐約機都叫係有4-5 個鐘頭休息, 但今日幾乎冇...)

經過今日後, 我相信以後做乜野long flight 都唔怕囉!

No comments:

Post a Comment