12 August 2006

紐約行day 2 - 第六站 - Korean Street

2006.08.12
終於到最後一站了, 行左成日, 當然要對自己好一點...我再次黎到韓國街...



今次的前菜有少少唔同左, 不過最好食既依然的kimchi!
 雖然我喉嚨仲好痛, 但食完先算啊!

 

由於我太餓, 我叫錯左個main course 呀!
 不過呢個都ok 好味...

 

睇下下面呢張pic, 你地就知我地有幾餓, 同埋d 野有幾好食啦!
 我同自己講, 下次再黎, 我一定會再黎食!
 

本來我地打算坐subway 番去既, 但因為食得太飽, 所以我同家兒決定由32 街行番去51 街的酒店, 其實我睇得出p 小姐係好想坐subway, 不過冇辦法啦! 鬼叫我同家兒同聲同氣咩! 哈哈! 行到番酒店, 真係腳都跛啦!
 但因為今日我走的時候, 唔記得拎埋自己張key card 出黎, 搞到係lobby 攪左一大輪先有得入番房...再照下鏡..oh no! 我塊面紅哂呀! 我實在低估左美國的陽光, 早知上防曬啦! 而家咁樣, 一定會曬黑...我唔濟!
 於是我立即敷d 急救mask...希望可以好點...
 另外, 就係要食藥啦...忽然我發覺, 點解去玩, 都好似咁辛苦既?

點都好, 睇黎我都要豁出去啦! 明天再同家兒反轉紐約市!

 

No comments:

Post a Comment