7 August 2006

食在吉隆坡

2006.08.07
由個gate 行出去機場要成30分鐘, 再由機場到酒店要成1 個鐘...去到酒店, 個個都累到死, 但因為好多同事都係第一次黎, 所以我地有成10 個人立即換完衫就坐van 去附近dinner, 雖然話係附近, 但都要坐成30 分鐘先到呢!
到達後, 因為有同事要買野, 而冇野買既我地, 就去左食野先啦!



咁鬼熱, 梗係叫番杯楊桃汁涼下先啦!

 

首先係叫左碟炒貴"釣", 唔錯唔錯..

 

當然唔少得 satay 啦!

 

仲有燒燒chicken wings...


自己叫既蝦麵!
 同事話檳城個d好食d, 不過我未食過檳城那邊的蝦麵, 所以覺得呢個都OK 架!

 

下面呢條係魔鬼魚...yummi!

 

呢個係冬蔭炒魷魚, 雖然當時已經食到好飽, 但我依然覺得呢個好好食, 好入味呀!

 

食到飽飽, 我就同兩位女同事行下附近的市集...真係幾似女人街囉! 不過冇野o岩買...

 

大約 11 點, 我地就坐van 回酒店, 不過架 "極速" van 開得太快, 差點有意外呢! 真係嚇死人啊!

番到酒店, 例牌享受下一個人的空間, 寫了兩張postcard, 就睡覺去了...太累了...

No comments:

Post a Comment