12 August 2006

紐約行day 2 - 第三、四站 - Wall Street & World Trade Centre

2006.08.12
回到new york city, 我地就係Manhattan 的最南部開始行番上uptown...
首先第一個景點就係Wall Street - 華爾街, 其實我本人就覺得冇乜特別, 米又係街一條! 哈哈!



不過我就好鍾意呢隻牛, 可惜我經過成3 次, 都冇一次可以同到隻牛影相, 因為次次都好多人爭住同佢影, 今日仲恐怖, 咁o岩weekend, 人很多, 想"zip" 個位上去都唔得, 最後只好隨便影影便走了, 咁o岩就影到個叉叉好似想打隻牛牛, 牛牛, 你好慘啊!

 

沿著wall street, 再行多15 分鐘左右, 就會黎到全美國人的傷心地 - World Trade Centre (世貿) 我仲好記得, 那一年, 我同美國人, 都一樣咁傷心...
 都差不多5 年了, 這裡仍然空置中...我認為未親身來到這裡看, 是不會感受到當年情況有幾恐怖與淒慘的...
 下面呢張pic, 俾大家睇下, 係咁小的空間, 短短幾秒鐘, 冇左兩幢野, 會有幾恐怖...失去了呢個twins, 這裡顯得空蕩蕩...



這兩塊板, 只係咁多塊板中既其中兩塊, 仲有好多好多塊板, 可見當年死者無數...

 

好美的一束花, 但親愛的人可能永遠都看不到, 收不到這一份愛意....

 

所有東西都化為烏有...人類的生命真係很脆弱...
 

每次黎到世貿, 我都好痛恨阿蓋達...
 不過我相信, 主總有一天會懲罰他們的!

No comments:

Post a Comment