30 August 2006

瑣碎事

2006.08.30
第 194 次飛行
今日早左成大半個鐘出門口番工! 點解? 因為要去一去inflight sales department 搞d 野...次次上呢個dept, 俾我的感覺係...你唔大聲叫佢地, 佢地係唔多"show" 你既, anyway, confirm 左佢地收到錢同埋寫左份report 後, 就完成任務, 落canteen 食d 野先...
今日最開心應該係見番我的classmate - 茱迪啦! 哈哈!  自從train 完j class之後, 我就未見過佢啦! 睇怕佢係我咁多個classmates 中, 最耐冇見過的一人囉! 起初我仲以為佢已經冇做呢! 不過間唔中check 下佢roster, 原來佢仲係度...哈哈! 一見番佢, 佢第一時間話我知同我飛LA 呀! yeah! 我都知道呢! 好開心啊! 未試過有classmates 同我一齊飛LA 架!  今次終於都有啦....等我地諗諗去到有乜野做先... 我見到佢的時候, 佢話o岩o岩port 左sick, 要番黎chop 印...講開呢樣野, 我地又傾左一陣, 我一講完俾佢知我個roster, 佢話我 "痴線" ! 我唔係"痴線" 我只係勤力少少, 同賺多少少者...hehe!  我地過幾日再見啦!
今次我要係商務客艙工作, 成個半月冇做啦! 要我再做番, 次次都有點驚驚...好彩既係, 我之前check 過, 4 個sector 都只係1/2 loading...相信應該應付得黎既.. 第一程, 香港--> 台北, 本來只係得 10 個客咋, 點知聽講隔離有班flight 唔知係delay 定係 cancel 左, 所以d 客過哂黎我地班機度! 冇啦啦就多左10 幾個客...
基本上兩程機都冇乜特別事...我記得既只係得下面幾樣:
1. 唔知點解今日load 左好少英文報紙俾我地呀! 英文報紙只係得south china morning post, wall street journal 同 the standard 咋! 其他 e.g financial times 同 herald tribute 呢d 都係popular 的報紙都冇呀! 有冇搞錯?!  好彩今日d 外國人唔算多, 同埋佢地都唔係好麻煩, 唔係又攞我黎搞啦!  不過當我同佢地講冇那兩份報紙時, 佢地的表情都好奇怪囉...唔好話佢地覺得怪, 我自己都唔明點解冇load 到上黎呀!
2. 其實今日的同事, 個個都好好人, 又唔知點解今日做野真係驚驚青青咁, 好怕自己做錯野囉! 搞到有時仲好神不守舍咁...因為第一程只係1/2 load, 老總話要send 一位同事去e/y (經濟客艙) 幫手...所以我就去左後面幫手啦! 還掂我都有點神不守舍, 去第2 個zone 做下野, 可能會去d既... 點知一落到去, 立即又有問題啦! 有個客問我點解個engine 咁大聲, 係唔係有問題?!  其實如果佢唔係咁問, 我都唔覺呢! 可能比呢隻聲更大聲既, 我都聽過囉! 所以我覺得呢個情況係正常既, 加上飛機o岩o岩起飛, 所以都會有d 嘈...不過既然個客咁問到, 都係同阿姐及老總 "報案" 先會穩陣d...
3. 第一程機最令我深刻既, 就係有一班台灣女人一睇左我地公司個本duty free booklet, 就對d chanel 產品好雀躍囉! 睇黎佢地真係好鍾意chanel, 只見佢地買完又買, 買完又買咁..仲要企埋起身幾個人商量買乜野好...當我行經過的時候, 仲成一疊疊台幣咁俾我添! 喂喂, 我今日唔係負責收錢那位同事啊!
4. 做第2 程機的時候, 我地有兩個main course 既choice: beef with potato 同埋 prawn with rice, 有位台灣人話d 飯太 "un" (其實你日式的飯黎既...) 但佢又唔肯食牛肉喎! 由於阿姐唔知個台灣人講乜, 加上我的另一個partner 係日本人, 所以我只好死頂, 用我唔多掂的國語同佢傾傾啦, 好彩佢d 國語都唔係好難明, 但唔知我d 國語佢聽唔聽得明啦... anyway, 傾到最後, 佢又話ok...到我幫佢收野既時候, 我睇到佢只係食左d 蝦, 飯佢就真係掂都未掂過...番到galley, 我就用支叉"吉" 下d 飯啦, 唔單止"un" 呀! 仲好硬呀! 我支叉完全"吉" 唔入d 飯囉! 真係太誇張...唔怪得那位台灣人唔食...
仲有, 今日呢位老總好多野講, 真係乜野topic 佢都o岩講既, 加上我起飛同降落都係坐係佢隔離, 所以傾計的時間比其他人又多左啦... 大部分時間我地都講下旅行事宜, 之後講開我黎緊的大假仲未搵到人同我去旅行, 之後佢就問了我一個問題, 我答完佢, 佢唔信囉!  之後佢就講男人經啦! 佢講完就到我的女人經啦! 佢聽完, 就話: " 乜你咁冇安全感架?" 事實上, 冇人俾到安全感我, 除左我的家人囉!
一輪瑣碎事後, 終於到大板啦!  不過我仲覺得自己發緊夢咁....

No comments:

Post a Comment