12 August 2006

紐約行day 2 - 第二站 - Ellis Isand

2006.08.12
從statue of liberty, 乘多 5-10 分鐘船, 就去到第2 站 - ellis island 啦!





其實比起 statue of liberty, 我喜歡ellis island 多一點, 因為感覺好舒服, 周圍都係樹呀
...如果多d 花花就好啦! 因為我太愛花! 哈哈!
 我記得我上次黎既時候, 係十月份, 當時到處都是黃葉 , 但今次正直係夏天, 綠油油的葉, 給我另一種感覺呢!


我們在這裡逗留的時間並不多, 周圍影了一陣子相後, 就回紐約市, 開始 city walk 啦!

No comments:

Post a Comment