6 August 2006

混亂

2006.08.06
第 188 次飛行
雖然走的時候有點急, 但今次我間房的view 比較好, 所以一定要影下相...





今日check out 的時候, 打算mail 左那兩張kitty postcard, 點知因為overside 的問題, 酒店職員說他們不知道要多少錢, 最後為了一定要寄到, 我俾左好多錢俾佢地...我寧願俾多好過俾少囉! 因為寄唔到, 我會覺得什麼意思也沒有了....希望收到啦! 唉....

回程並不是直接回港, 我們要經一經台灣...到台灣要兩個小時的時間...好彩唔full load, 做完service, 還有時間, 今天的order 不算多, 但客人卻有不同的問題, 雖然現在已經是 8 月, 但機上的節目依然停留在 7 月, 造成很多客人的不便..
 他們問我取 7 月份的節目表, 但找了成個機艙也找不到, 最後只好又一聲..." i m so sorry..." 好無奈..唉...今日都6 號啦...昨日那班機已有8 月的節目, 點解呢架機仲未有8 月的節目架???!!!

差唔多landing 的時候, 忽然一堆order 又飛埋黎, 又忙了一陣, 我都唔明點解, d 人係都要就快降落先買野既...做到我成隻狗咁...
  由於本人太激動的關係, 件衫的button 成日爆囉! 有一次仲俾老總見到 (佢係男人黎) 真係尴尬死!
 之後佢入黎galley 同我地傾計, 問我地係唔係成日都係咁...大部分同事都話係囉...今日唔止我一個係咁, 另外有兩位女同事都係咁...其實係件衫個款有問題...

好快好快我地就去左台灣, 係台灣的時候, 有d 小插曲, 一向我地係台灣上餐都會開第4 個機門既, 點知今日load 哂d 餐上黎後, 出面那架load 餐既車壞左...有一段時間架車都駛唔走, 搞到我地關不了機門呢! 本來想將呢個情景影落黎架! 但諗諗下, 廢事有麻煩, 都係唔好啦!
 最後當然搞番掂...如果唔係, 就番唔到香港架啦!

台北番香港呢程, 有幾個香港的旅行團, 一向香港的旅行團都arrange 得好好既, 佢地的團長一定會一早編好哂d 位, 但今日其中一團"美麗華" , 佢地個團長都唔知做乜野, 編到 d 團友, 有好幾個係 double seating...仲要有d 位唔屬於佢地, 團長編左俾佢既團友坐呢! 好彩d " 真客" 好明白事理者, 唔係我就死囉!
 團友同我講佢地 double seating, 但我都幫不到什麼, 因為佢地d 位太散, 東一個西一個, 所以一定要佢地的團長編過一次...佢地於是叫我搵團長, 但我連佢個樣都唔知, 點搵呀???!!!
 最後, 團長最後一分鐘上機, 事件先過一段落...
 但就搞到我乜都派唔到呀!
 總之當時的情況係好混亂!

最後一餐, 我派派下已經唔駛再派啦! 因為又一大堆order 飛埋黎, 加上阿哥好驚訝話我點解可以做得咁快, 咁快派哂自己個cart 內的tray, 所以佢叫我做duty free, 佢幫我派埋餘下的tray...真係多謝你啊!
 如果唔係我真係做唔哂d order 呢! 但由於太急的關係, 我數完錢之後, 唔記得拎走$ 2 euro, 再番去搵的時候已經冇左, 問d 阿姐, 阿姐都話見到, 但而家唔見左囉! 搞左一大輪, 有個阿姐俾左hk $ 20 我, 話replace 番個$ 2 euro, 唉...唔駛啦! $2 euro 都只係 hk 10 幾蚊..公司又唔會因為個10 幾蚊追我既...但阿姐死都塞俾我, 我最後只好扼佢話有個客俾多左錢我, 所以一定o岩數...咁佢先肯收番個hk $20 ....
 另外, 我check 番所有單, 發覺少左張 credit card slip, 於是我問番有關同事, 睇下佢仲有冇keep 住, 我心想, 如果有就當然好啦, 但如果冇都唔緊要, 我只想得個知字...點知同事真係唔記得左, 仲丟左去, 哈哈!
 咁唔緊要啦...不過我問完佢之後, 佢好似好內疚咁...唉...搞到我都唔好意思...我離開左機場, 佢仲追住我, 叫我同公司講係佢唔記得俾番我...我聽完後, 真係要講句 : " 傻啦! " 我要張credit card slip 係因為我怕公司會問我點解唔見左張 (因為佢地真係問過我), 不過既然都冇左, 同埋都只係冇左一張, 我自然想到辦法應付的, 不用那麼 serious 呢! 搞到我勁唔好意思...
 其實我反而要多謝佢地添呀! 幫左我咁多.

番到屋企, 本來都幾開心既, 點知睇完細佬早前send 俾我的album, 我個心沉左一沉...呢個世界真係細囉! 咁o岩前排細佬無意中睇到呢個album, 又同時認得相中人, 再問我確認一下你既英文名... 之後佢send 左俾我睇, 睇完, 唔係你仲有邊個呢?
 o岩o岩今日我睇, 有新相片, 其中一張...唉, 睇完, 真係好唔開心, 雖然只係遊戲一個, 但第一次見你親吻別的女仔面頰, 心裡真的不是味兒...不過算啦...我又不是你的什麼人, 我只係你其中一位女性朋友, 又有什麼資格去生氣呢? 但我想說, 我的心好痛...估唔到可以咁痛既...

好啦...成5 點幾啦..過多5 個鐘, 又要起身番工...

No comments:

Post a Comment