12 August 2006

紐約行day 2 - 第五站 - Empire State Building

2006.08.12
去完世貿, 因為我地趕住去Empire State Building (帝國大廈) 睇日落, 所以立即乘subway去, 希望趕得切, 點知應快則慢...我地坐錯車, 去左New Jersey..
 因為咁, 我地遲左少少先到帝國大廈, 點知去到, 睇到個牌話要等至少 60-90 分鐘呀! 唔係掛! 等到上去都天黑啦! 我唔濟!
 但我地依然好堅持, 等下去...
 我地就由6 點等等等, 等買ticket, 再等搭"車立", 去到80 樓仲要等影例牌相, 之後再等"車立" 上去86 樓...終於8 點先上到去既, 好彩而家係夏天, 所以很遲先日落...而我地仲趕得切呢! 太好了!

就讓大家看看帝國大廈的四周吧!



我覺得密度同旺角有得揮...哈哈!

 

帝國大廈的頂部...

 

Manhattan 的南部...
 

最開心係等到我最喜歡看的日落, 由於太開心, 所以我影左好多張...下面呢幾張係我自己好鍾意既...

 

 

呢一刻, 睇怕係全日最令我開心的一刻, 但亦係最累同最孤單的一刻...

No comments:

Post a Comment