12 August 2006

紐約行day 2 - 第一站 - Statue of Liberty

2006.08.12
我, 家兒, 及另一位同事, 3 個人早上10 點就出發去Statue of Liberty - 自由神像

我地由第51街開始坐subway...

 

坐到battery park...中途有d 小插曲既, 就係我地坐過站囉!去左brooklyn 個邊...哈哈! 同我第一次黎紐約的情況一樣啊! 一日都係我的錯...不過坐番轉頭就可以了, 坐了成個鐘, 我地終於到左Battery park 啦!

 

到statue of liberty 需要乘船, 我地要係battery park 的某處買ticket, 然後再排隊, 因為今日係weekend, 所以很多人呢!
 就係我地等緊上船的時候, 下面位伯伯不斷為不同國家來的遊客奏國歌...當中有泰國, 有韓國, 有英國, 當然唔少得我地香港(中國) 啦!
 他每奏一奏, 屬於那國家的人就會笑一笑, 好明顯, 首國歌已經出賣左我地係乜野人啦!

 

船到啦!
 呢架船條線係咁既 new york harbour - staue of liberty - ellis island - new york harbour

 

出發啦! 回望紐約市..
 

Statue of Liberty, 闊別兩年, 我地又見面啦!
 見到"你" 仲咁健康, 我都開心...

 

咁o岩見到天上有message, 當然要影下啦!
 可能美國人覺得習以為常, 但對於我黎講, 好特別啊!

 

回望紐約市, 覺唔覺中間凹左呢? 個度其實就係世貿舊址...冇左兩幢世貿, 成個紐約市都好似失色了不少

 

黎到自由神像, 當然要拍個照啦!

 

行程當中, p 小姐問我同家兒係點識既, 呢個問題真的有點難答, 係家兒先答得出..哈哈!
 其實其他人問起我, 我都唔會答, 因為我估到佢地下一個問題一定會問乜囉! 果然俾我估中左, 對於我黎講, 下一個問題係孤菇的大秘密啊! 一定同我好熟好熟的朋友先會知, 最後只有家兒答, 我就死都唔講架啦! 廢事惹起不必要的麻煩...哈哈!

下一站就係繼續乘船去Ellis Island! 俾左成 us $11 架! 死都去埋啦!

No comments:

Post a Comment